Vak2017 – ZA

Happy sunny birthday!

Vandaag is Rody jarig. Royal Natal is een prachtige plek om dat te vieren! We ontbijten in ons huisje met...
6 Replies

1.200 meter in 12 slides

Om 8 uur stipt checken we uit. We moeten om 10 uur bij de zip-lines zijn en het is ca....

Kampvuur(tje)

Het is rond half 6 als ik uit het raam een strookje vuur zie in de verte. Het was al...

Sunny day at Giant’s Castle

We worden wakker rond achten. De zon schijnt uitbundig. Het uitzicht vanuit ons bed is werkelijk prachtig!  Na het ontbijt...

Morgen beter

Ontwaken aan de Indische oceaan was een feestje. Opstaan een makkie met die prachtige zonsopgang. We ontbeten op het terras...

Stipje leeuw

We ontbijten om 7 uur en vertrekken daarna direct. Rondom ons huisje is het druk. Een grote groep bavianen scharrelt...

Olifanten!

Vandaag was de dag van de olifanten. Na het ontbijt (heerlijk buffet met pancakes, scones fruitsalade en eieren) rijden we...

Hluhluwe Imfolozi

Na een heerlijk ontbijt vertrekken we uit St. Lucia. Onderweg doen we boodschappen bij Pick n Pay en gooien we...

Beware of the hippo’s!

We hebben net gegeten. Het was het eerste restaurant waar we echt lekker hebben gegeten. We reden terug naar onze...

Hippo’s en crocs

De wetlands lenen zich uitstekend voor een boottocht. Dus boekten wij voor vanmorgen een boottrip over het meer van St....
vakantie2017

Korte broeken, zon, zee en een verloren paspoort

Het is een heerlijke dag. We slapen (een beetje) uit. Tegen negenen ontbijten we buiten op het terras naast het...

De zee!

Weer stond de wekker vroeg. We melden ons voor zevenen bij de receptie en worden opgewacht door Lennert, onze gids...

Een dag in Itala

De wekker stond vroeg. Om 5.50 uur melden we ons bij de receptie voor een game drive. Het is koud....

Itala Game Reserve

Het is grappig om te zien hoe graag Rody weg wil uit het kamp in Swaziland. Hij is als eerste...

Swaziland

En dus vertrokken wij, na een heerlijk ontbijt met een tas vol gewassen kleding, in alle vroegte naar Swaziland. Bij...

Pilgrims Rest, Sabie en watervallen

Gisteren heerlijk gegeten. Bovendien kennis gemaakt met onze Duitse medegasten. Toen zij arriveerden in het restaurant zaten wij lekker bij...

Blyde Canyon

We slapen uit. Ook weer eens lekker. We ontbijten in het restaurant van het resort. Lekkere omeletten, toast, worstjes, bacon...

Wow, wat een uitzicht!

We staan, zoals gepland om 5.30 uur op. Om 6 uur, als het hek van het kamp open gaat, rijden...

Big five? Check!

We staan weer vroeg op. De reis van Shingwedzi naar Satara is maar een kleine 200 km, maar we halen...

Shingwedzi

We komen in de loop van de middag aan in het kamp. We checken in en pakken een douche. Om...